Hoofdnavigatie overslaan
Pagina-inhoud

Eventbrite Spectrum

Ontdek extensies die nieuwe mogelijkheden bieden voor je evenementen en je leven makkelijker maken.

Meest populair

EventbriteSync CRM

EventbriteSync

door Eventbrite

Deze vijf nieuwe functies zijn nu beschikbaar in EventbriteSync 2.0 Nieuw, eenvoudig importeren EventbriteSync importeert nu moeiteloos je Eventbrite-gegevens, met behulp van aangepaste objecten die los staan van je bestaande aangepaste objecten en regels. Dit betekent dat je binnen minuten gegevens uit je evenementen kunt importeren, zonder dat je bang hoeft te zijn dat je bestaande database wordt verstoord of dat je de mogelijkheid verliest om je Eventbrite-gegevens in Salesforce te doorzoeken of voor rapportage te gebruiken. De eenvoudige importbewerking bespaart je tijd, en je hoeft geen Salesforce-expert te zijn om de vereiste gegevens en rapporten op te halen. Naar hartenlust aanpassen Ga jij graag technisch te werk zodat je Salesforce-gegevens doen wat jij wilt? Met de functie 'Import and Process' (Importeren en verwerken) in EventbriteSync kun je al je onbewerkte Eventbrite-gegevens importeren en deze toewijzen met aangepaste paden zodat ze op jouw behoeften aansluiten. V2 heeft zelfs nieuwe aanvullende velden voor toewijzing. Salesforce-beheerders: haal je hart maar op. De lijntjes tussen de (gegevens)punten verbinden V2 heeft een spiksplinternieuw aangepast object, het bestelregelitem, dat de relatie tussen bezoekers, bestellingen en evenementen duidelijk rechtstreeks in Salesforce laat zien. Je ziet een duidelijker overzicht van je gegevens en kunt sneller actie nemen op basis van die gegevens. Bespaar tijd met Delta Sync Gegevens importeren kost tijd, en hoe meer gegevens je hebt, hoe langer je duimen zit te draaien tot ze zijn geladen. Met de nieuwe deltasynchronisatie kun je kiezen om alleen nieuwe gegevens of gegevens binnen een aangepaste periode te synchroniseren. Je bespaart tijd door alleen eerder niet-geïmporteerde gegevens te synchroniseren. Bovendien helpt het je gegevens actueel te houden. Prioriteiten stellen, efficiëntie verbeteren Alleen in Salesforce vind je een functie die 'cross object person-type matching' ('matchen van persoonscategorieën'). Ondanks de misschien verwarrende naam, kun je met deze functie tijd besparen. Met behulp hiervan kun je er namelijk zorgen dat gegevens al tijdens de eerste synchronisatie goed doorstromen. Je kunt een prioriteitsvolgorde maken voor het matchen van persoonscategorieën tussen Eventbrite-gegevens en Salesforce-gegevens. Zo kun je de naam van een bezoeker bij import in Salesforce matchen met de naam van een bestaande persoonscategorie zoals 'lead' of 'contactpersoon'. Met behulp van deze functie kun je persoonscategorieën in een bepaalde volgorde zoeken en matchen, bijvoorbeeld: Salesforce zoekt eerst naar een match in je 'contactpersonen'. Als er geen match wordt gevonden, wordt in 'leads' gezocht. Hierdoor worden synchronisatiefouten vermeden wat tot een betere databasehygiëne leidt.

Meer weten
Anders

by Zapier Inc.

Om je bezoekersgegevens in de app te zetten waar je er het meest aan hebt, zoals een tool voor e-mailmarketing, CRM of een spreadsheet, moet je meerdere omslachtige stappen doorlopen. Met Zapier kun je deze handmatige processen automatiseren en je bezoekers, evenement en bestellingen naar ruim 500 apps exporteren. Wanneer je bezoekersinformatie in andere apps nodig hebt, hoef je niet langer een CSV-bestand te downloaden. Als je een nieuwe bezoeker krijgt, een evenement maakt, een bestelling ontvangt of een organisator toevoegt, kan Zapier automatische verbindingen, of Zaps, activeren om overeenkomstige items in je andere apps te maken. Je workflow voor evenementenbeheer automatiseren Met meerstaps-Zaps kun je complexe workflows met een willekeurig aantal apps starten wanneer er iets op Eventbrite gebeurt. Registreer nieuwe bezoekers in een spreadsheet terwijl je ze aan adressenlijsten en CRM toevoegt, of stel agenda's en een e-mailmailing in telkens wanneer je een nieuw evenement creëert. Wil je jouw processen verfijnen? Gebruik filters om geautomatiseerde processen pas te starten wanneer aan bepaalde voorwaarden is voldaan. Zo kun je gericht rekening houden met terugkerende klanten met specifieke taken en communicatie. Met zoekacties kun je informatie uit andere bronnen ophalen om je nieuwe registraties aan te vullen. Zo kun je controleren of nieuwe bezoekers al in je CRM staan wanneer ze zich registreren. Als dit niet het geval is, kun je ze maken en hun registratie met eventuele aanvullende opmerkingen in je tracking-spreadsheet vastleggen. Verwerk je nieuwe bezoekers- en evenementinformatie met aangepaste codestappen voor totale controle, gebruik vertragingen om druppelmails voor nieuwe bezoekers in te stellen, pas de opmaak van je bezoekersgegevens aan je apps aan, en win tijd terug dankzij automatisering! Ga vandaag nog van start met de Eventbrite-integratie van Zapier en verbind al je evenementen en bezoekers met: E-mailmarketingsoftware zoals Infusionsoft, HubSpot, ActiveCampaign, and MailChimp Spreadsheets en databases zoals Google Sheets, Smartsheet en Knack CRM zoals Salesforce, Zoho CRM, HubSpot en Capsule CRM Tools voor teamberichten (om meldingen van nieuwe bezoekers te krijgen), waaronder Slack, HipChat en Campfire Vergaderapps zoals GoToWebinar en AnyMeeting Productiviteitstools zoals Trello, Asana en Todoist Planningtools zoals Google Calendar Berichten naar een RSS-feed En nog veel meer!

Meer weten

Evenementensites

by Automattic

WordPress.com is een eenvoudige manier om gratis een website of blog op te zetten. Miljoenen gebruikers op WordPress.com gebruiken ook Eventbrite. Daarom hebben wij samen met WordPress.com een integratie gemaakt om jou het leven gemakkelijker te maken. Het is nu supersimpel om je evenementgegevens te synchroniseren met je WordPress.com-site. Update: 12 mei 2015! Je kunt je Eventbrite-evenementen nu integreren in alle thema's op WordPress.com. Je kunt een lijst van je evenementen toevoegen, een registratiewidget opnemen en deze toepassen op elke pagina van je site. Er zijn twee Eventbrite-thema's die je op je WordPress.com-site kunt toepassen: een thema voor evenementorganisators met één evenement en een thema voor evenementorganisators met meerdere evenementen. Naast de twee aangepaste thema's hebben we ook een widget ontworpen die WordPress.com-gebruikers aan hun site kunnen toevoegen om een lijst van toekomstige evenementen op te nemen.

Meer weten

E-mailmarketing

by EventKingdom

With EventKingdom, you can: send designer invitations and cards online. Monitor your sending and send reminders for freeSync tickets sales with Eventbrite and send reminders accordingly. Enjoy a 15% discount code: eventbrite when purchasing your first stamps. The animated invitations and cards from EventKingdom are the perfect medium for invitations to all kinds of events such as company celebrations, weddings, parties, concerts or conferences.In EventKingdom you will find thousands of designer templates for many different occasions, which you can customize to your liking. You can also upload your own creations, or hire EventKingdom to create an exclusive design for you.As usual, just create your event and the online ticket sale via Eventbrite. Then, you can import the event details and ticketing through a few clicks in EventKingdom.

Meer weten

E-mailmarketing

by HubSpot

Integreer je online inkomende marketing van HubSpot met je live evenementmarketing van Eventbrite, zodat je meteen weet wanneer iemand zich voor je evenement opgeeft en waar hij of zij zich in je marketingtraject bevindt. Hoe kan integratie van je evenementmarketing met inkomende marketing je helpen? Kom te weten hoe je klanten met je hebben gecommuniceerd voordat ze je evenement bijwonen, dankzij de tools van HubSpot voor blogging, e-mail, startpagina's, oproepen tot actie en nog meer. Versterk de band met je klanten in de aanloop tot en tijdens het evenement met de tools van Eventbrite voor promotie, registratie, sociale media, eenvoudig toegangsbeheer en meer. Houd de ROI na afloop van het evenement bij met rapporten, analyses, leadbeheer en meer.

Meer weten

CRM

by Eventbrite

Deze vijf nieuwe functies zijn nu beschikbaar in EventbriteSync 2.0 Nieuw, eenvoudig importeren EventbriteSync importeert nu moeiteloos je Eventbrite-gegevens, met behulp van aangepaste objecten die los staan van je bestaande aangepaste objecten en regels. Dit betekent dat je binnen minuten gegevens uit je evenementen kunt importeren, zonder dat je bang hoeft te zijn dat je bestaande database wordt verstoord of dat je de mogelijkheid verliest om je Eventbrite-gegevens in Salesforce te doorzoeken of voor rapportage te gebruiken. De eenvoudige importbewerking bespaart je tijd, en je hoeft geen Salesforce-expert te zijn om de vereiste gegevens en rapporten op te halen. Naar hartenlust aanpassen Ga jij graag technisch te werk zodat je Salesforce-gegevens doen wat jij wilt? Met de functie 'Import and Process' (Importeren en verwerken) in EventbriteSync kun je al je onbewerkte Eventbrite-gegevens importeren en deze toewijzen met aangepaste paden zodat ze op jouw behoeften aansluiten. V2 heeft zelfs nieuwe aanvullende velden voor toewijzing. Salesforce-beheerders: haal je hart maar op. De lijntjes tussen de (gegevens)punten verbinden V2 heeft een spiksplinternieuw aangepast object, het bestelregelitem, dat de relatie tussen bezoekers, bestellingen en evenementen duidelijk rechtstreeks in Salesforce laat zien. Je ziet een duidelijker overzicht van je gegevens en kunt sneller actie nemen op basis van die gegevens. Bespaar tijd met Delta Sync Gegevens importeren kost tijd, en hoe meer gegevens je hebt, hoe langer je duimen zit te draaien tot ze zijn geladen. Met de nieuwe deltasynchronisatie kun je kiezen om alleen nieuwe gegevens of gegevens binnen een aangepaste periode te synchroniseren. Je bespaart tijd door alleen eerder niet-geïmporteerde gegevens te synchroniseren. Bovendien helpt het je gegevens actueel te houden. Prioriteiten stellen, efficiëntie verbeteren Alleen in Salesforce vind je een functie die 'cross object person-type matching' ('matchen van persoonscategorieën'). Ondanks de misschien verwarrende naam, kun je met deze functie tijd besparen. Met behulp hiervan kun je er namelijk zorgen dat gegevens al tijdens de eerste synchronisatie goed doorstromen. Je kunt een prioriteitsvolgorde maken voor het matchen van persoonscategorieën tussen Eventbrite-gegevens en Salesforce-gegevens. Zo kun je de naam van een bezoeker bij import in Salesforce matchen met de naam van een bestaande persoonscategorie zoals 'lead' of 'contactpersoon'. Met behulp van deze functie kun je persoonscategorieën in een bepaalde volgorde zoeken en matchen, bijvoorbeeld: Salesforce zoekt eerst naar een match in je 'contactpersonen'. Als er geen match wordt gevonden, wordt in 'leads' gezocht. Hierdoor worden synchronisatiefouten vermeden wat tot een betere databasehygiëne leidt.

Meer weten

Evenementenbeheer

by SurveyMonkey

Ontvang de vereiste feedback om je volgende evenement te doen slagen! Dankzij de samenwerking tussen Eventbrite en SurveyMonkey kun je snel enquêtes sturen aan je bezoekers, deelnemers en vrijwilligers voor allerlei evenementen: van festivals en concerten tot verjaardagsfeestjes en inzamelacties.  Met een keuze uit 15 verschillende typen enquêtevragen kun je jouw eigen aangepaste enquête maken of een gecertificeerde sjabloon gebruiken om te zorgen dat je de juiste vragen stelt zodat je de meest nuttige antwoorden krijgt.

Meer weten

E-mailmarketing

by MailChimp

Neem de eenvoud en de unieke functies van Eventbrite. Voeg een creatieve e-mailcampagne toe. Wat krijg je dan? Een eenvoudige, creatieve manier om met de bezoekers van je evenement te communiceren. Dankzij de samenwerking tussen Eventbrite en MailChimp kun je in een handomdraai bezoekers in je MailChimp-account importeren. Je kunt selecteren welke bezoekers van welke evenementen je wilt synchroniseren, waarna alle toekomstige bezoekers die aan je criteria voldoen, automatisch worden gesynchroniseerd. MailChimp maakt het gemakkelijk om de bezoekers van je evenementen e-mails te sturen. Ontwerp opvallende HTML-emailcampagnes, beheer abonneelijsten automatisch, en houd je resultaten bij, zonder dat je hoeft te coderen of programmeren.

Meer weten

Evenementensites

by Automattic

Dankzij de Eventbrite API-plugin kunnen gebruikers én ontwikkelaars in WordPress over de kracht van Eventbrite beschikken. Wanneer je jouw Eventbrite-account koppelt, kunnen evenementen rechtstreeks op je WordPress.org-website worden weergegeven, compleet met evenement- en ticketgegevens. Evenementen passen bij het ontwerp van alle thema's, en je kunt ze filteren op organisator of locatie, net zoals berichtarchieven. Als ontwikkelaar van thema's of plug-ins beschik je over gebruiksvriendelijke tools om alle thema's of plug-ins compatibel te maken met Eventbrite. Gebruik de helperfunctie om de complexiteit en het zware werk van API-aanroepen te verlichten, en profiteer van uiteenlopende sjabloontags om verschillende evenementgegevens weer te geven.

Meer weten

Beheer van planning en tracering

by Sched.com

Sched importeert je Eventbrite-tickets en laat je ticketregels instellen met hoeveel sessies, welke typen en welke dagen zijn geactiveerd voor een tickethouder. Schakel vervolgens Ticket Sync (Ticketsynchronisatie) in en je bent klaar.

Meer weten

Sociale netwerken

by Eventbistro

When putting an event together, what would be a key feature to a successful event? Attendees, of course! Now you can generate more buzz and a clear call of action, through a Facebook application that enables organizers to embed their ticket sales directly into their own Facebook fan pages. This allows members of their Facebook page to view and purchase tickets directly. No more clicking through confusing web pages, because access to the information you need, is right there, in the most social site online.To start selling tickets to your event, there are only 3 easy steps to follow, and they're dead simple! Simply create your event on Eventbrite, connect to your Facebook fan page and lastly, integrate with Eventbistro and voila! A ticketing widget, all set up to generate tickets for your events, straight from your Facebook fan page! You can now also add a tickets tab that will display a listing of all upcoming events!Eventbistro currently supports multiple languages and Eventioz.

Meer weten