Eventbrite

Helpcentrum

Een evenement bezoeken

Je bestelgegevens bewerken

Ga naar 'Tickets' in je Eventbrite-account om bestelgegevens zoals je naam en e-mailadres te bewerken. Selecteer de bestelling die je wilt bijwerken en klik op 'Bewerken'. Volg deze stappen om van tickettype te veranderen.

In dit artikel

  • Controleer eerst dit
  • 1. Ga naar 'Tickets'.
  • 2. Selecteer je bestelling.
  • 3. Klik op 'Bewerken'.
  • 4. Sla je wijzigingen op.

Controleer eerst dit

  • Je kunt alleen bestelgegevens bijwerken als je de oorspronkelijke koper bent en de organisator van het evenement wijzigingen toestaat. Als je de bestelling niet kunt bijwerken, klik je op Contact opnemen met de organisator.

  • Het aantal bestelde tickets, het factuuradres, de gebruikte creditcard of betaalmethode kan niet worden gewijzigd. Als je meer tickets moet toevoegen, plaats dan een aparte bestelling.

  • Eventbrite kan geen vragen beantwoorden over evenementinformatie of toegangsvereisten. Als je jouw ticket niet kunt vinden of vragen hebt over een evenement, kun je contact opnemen met de organisator.

  • Als je het e-mailadres dat je voor je bestelling hebt gebruikt, verandert naar het adres van iemand anders, moet de nieuwe eigenaar van het e-mailadres zijn/haar adres controleren om het ticket te claimen. De bestelling wordt hiermee niet van jouw Eventbrite-account verwijderd.

1. Ga naar 'Tickets'.

Log in bij je Eventbrite-account. Ga naar Tickets.

2. Selecteer je bestelling.

3. Klik op 'Bewerken'.

Als je de optie  Bewerken niet ziet, staat de organisator van het evenement waarschijnlijk geen wijzigingen toe. Klik op Contact opnemen met de organisator om wijzigingen aan te vragen.

Voor sommige evenementen moet je informatie voor elk ticket invullen. Klik voor deze evenementen op Bewerken naast het ticket dat je wilt bijwerken Als je geen optie ziet om individuele tickets te wijzigen, gelden jouw wijzigingen voor de hele bestelling.

4. Sla je wijzigingen op.

Heb je nog vragen?