Eventbrite

Helpcentrum

Neem contact met ons op

Veelvoorkomende problemen en vragen

Informatie over tickets en evenementen

Ik kan mijn tickets niet vinden

Als je tickets bestelt via Eventbrite, wordt er een bevestiging verzonden naar het e-mailadres dat je hebt ingevoerd voor de bestelling. Het kan zijn dat het in je spam-map zit.

Als je de bevestiging per e-mail niet hebt, log dan in op Eventbrite en ga naar Tickets. Je kunt ook inloggen op de Eventbrite-app om alle mobiele tickets te vinden die je hebt gekocht.

Als je je tickets niet kunt vinden of niet kunt inloggen, kan dat te wijten zijn aan een typefout in het e-mailadres dat je hebt ingevoerd voor je tickets. Neem contact op met de organisator van het evenement voor hulp.

Gerelateerde artikelen

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Evenementen op Eventbrite worden georganiseerd door externe organisatoren die hun eigen restitutiebeleid bepalen. Als restitutieverzoeken zijn toegestaan door de organisator van het evenement, kun je er een aanvragen in je account:

  1. Log in en ga naar Tickets.

  2. Zoek de bestelling die je terugbetaald wilt hebben en selecteer vervolgens Een terugbetaling aanvragen.

  3. Voer je gegevens in en dien je verzoek in. De organisator moet binnen vijf werkdagen reageren.

Selecteer Contact opnemen met de organisator als je geen mogelijkheid hebt om een terugbetaling aan te vragen of als je een vraag hebt over de status van je restitutieverzoek.

Neem contact op met Eventbrite voor hulp als dit allemaal van toepassing is:

  • Het evenement is in de afgelopen 45 dagen geannuleerd (niet uitgesteld).

  • Je hebt contact opgenomen met de organisator, maar ze hebben niet gereageerd of ze hebben je verzoek afgewezen.

  • De organisator heeft Eventbrite Payment Processing gebruikt om je betaling te verwerken.

Gerelateerde artikelen

Ik heb een vraag over een evenement

De organisator heeft het antwoord mogelijk gegeven in zijn evenementenlijst. Zo niet, dan moet je rechtstreeks contact met hen opnemen:

  • Als je een ticket hebt: Ga naar Tickets in je Eventbrite-account. Selecteer je bestelling en selecteer vervolgens Contact opnemen met de organisator.

  • Als je nog geen ticket hebt: Ga naar de evenementenlijst en selecteer Contact.

Eventbrite kan geen vragen beantwoorden namens de organisator.

Gerelateerde artikelen

Betalingen en kosten

Ik heb twee keer betaald voor dezelfde bestelling

Als er een dubbele afschrijving op je afschrift staat, is dat waarschijnlijk te wijten aan een afgewezen aankoop. Afgewezen kosten kunnen worden weergegeven als in behandeling, maar zouden binnen 5-7 werkdagen moeten verdwijnen. Als ze dat niet doen, neem dan contact met ons op voor hulp.

Gerelateerde artikelen

Heb je nog vragen? Neem contact op met de klantenservice.

Ik herken een afschrijving op mijn kaart niet

Als er een Eventbrite-toeslag op je afschrift staat, is dit waarschijnlijk gerelateerd aan tickets voor een evenement. In je verklaring wordt „San Francisco” als locatie weergegeven. Daar is het hoofdkantoor van Eventbrite gevestigd.

Controleer of iemand die je kent je kaart onlangs heeft gebruikt om tickets te kopen op Eventbrite. Als niemand dat heeft, neem dan contact met ons op voor hulp.

Gerelateerde artikelen

Heb je nog vragen? Neem contact op met de klantenservice.

De restitutie van mijn ticket is overgemaakt naar een gesloten account

Eventbrite kan restituties voor gekochte tickets niet terugdraaien en niet naar een andere kaart of ander account overmaken.

Jouw bank of creditcardmaatschappij kan er echter voor kiezen om de restitutie naar een open account over te maken of een cheque uit te geven voor je.

Neem bij vragen over deze procedure contact op met je bank. Als je de restitutie van je ticket niet kunt vinden, moet je mogelijk een Acquirer Reference Number (ARN) opgeven. Ga na of jouw bestelling in aanmerking komt voor een ARN.

Gerelateerde artikelen

Heb je nog vragen? Neem contact op met de klantenservice.

Account

Ik kan niet inloggen

Om je wachtwoord opnieuw in te stellen:

  1. Ga naar Je wachtwoord opnieuw instellen.

  2. Voer je e-mailadres in.

  3. Selecteer Wachtwoord opnieuw instellen. E-mails voor het opnieuw instellen van je wachtwoord zijn afkomstig van noreply@order.eventbrite.com en hebben als onderwerp: „Stel je Eventbrite-wachtwoord opnieuw in. „

Als je account geschorst is, volg dan de instructies in de e-mail die je van Eventbrite hebt ontvangen.

Gerelateerde artikelen

Heb je nog vragen?