Het belang van relevante en onderscheidende content wordt steeds groter. Of het nou om blogs, video's of andere content gaat. Vooral omdat onze aandachtsspanne alsmaar daalt en de concurrentie moordend is. Dus: hoe zorg je ervoor dat je content zó inzet zodat je wél scoort bij je doelgroep?
Dat vertellen vijf experts tijdens een nieuwe Digital Wednesday editie. Verwacht best practices, overtuigende cases en innovatieve technieken. Zij vertellen hoe je tot succesvolle content komt, ook zonder fors budget en uitgebreid team.
En: finally! Na bijna twee jaar wordt dit weer een (gedeeltelijk) fysiek event. We zien je daarom maar al te graag bij Igluu in Eindhoven!
Deze keer staan vijf sprekers te popelen je helemaal bij te praten over next-level content marketing. Joris Verhaak (Creative Strategy) en Levi Sars (Creative Director) van Fama Volat nemen je aan de hand van de welbekende #carnavalvrij campagne van Bavaria mee in de wereld van über relevante content.
Jasper en Fleur van Zandbeek, eigenaren van het gelijknamige bureau én ook pioniers in contentmarketing, weten dat 69% van alle commerciële content nooit gezien wordt door de doelgroep. Zij weten als geen ander hoe dit probleem te tackelen met originele contentformats.
Tot slot: CEO en co-founder van Synthesia: Victor Riparbelli. Hij maakt gebruik van de deepfake techniek om videocontent te personaliseren en in te zetten voor krachtige marketing campagnes, onder andere voor chipsgigant Lay’s.
Tijdens Digital Wednesday volgen we de richtlijnen van het RIVM.
Er is geen corona-toegangsbewijs en CoronaCheck-app nodig vanwege de gekozen opzet van dit evenement met vaste zitplaats op 1,5 meter afstand tussen de bezoekers.
Hier lees je alle maatregelen:
We hebben als organisatie een registratieplicht. Het aanmelden voor het evenement is daarom verplicht. Heb je verschijnselen of ben je in contact gekomen met iemand die corona heeft? Dan vragen wij je ons digitaal te vergezellen. Daarnaast zorgen we uiteraard op locatie voor duidelijke looproutes, maximale capaciteiten per zaal, voldoende zitcapaciteit, desinfectiepunten en voldoende ruimte en afstand.
We willen je vragen je drankje te nuttigen vanaf je stoel en is er geen Digital Wednesday borrel achteraf.
Deze maatregelen controleren we gedurende de hele dag zodat jij altijd safe bent. Bezoek je Digital Wednesday liever digitaal? Selecteer dan deze optie bij het registreren in de volgende stap.