Workshop contentstrategie & content-DNA

Registraties zijn gesloten

Er zijn geen plekken meer beschikbaar.

Workshop contentstrategie & content-DNA

Raak en verleid je doelgroep met een sterke contentstrategie en een uniek Content-DNA.

Door Data Direction

Datum en tijd

don, 12 sep. 2019 11:00 - 17:00 CEST

Locatie

HNK | Oude middenweg 17 | Den Haag

17 Oude Middenweg 2491 AC Den Haag Netherlands

Over dit evenement

Met een goede contentstrategie en eigen DNA voor je content weten jouw klanten wie je bent en waar je voor staat. Je vertelt jouw verhaal in herkenbare content en in de juiste stijl, toon en vorm voor jouw doelgroep.

Deze workshop is bij uitstek geschikt om te ervaren hoe je bouwt aan een contentstrategie met een eigen content-DNA. Wij helpen je niet alleen met onze kennis en visie op het terrein van contentstrategie, wij reiken jou ook de instrumenten aan voor de praktische ontwikkeling.

Wat leer je?

Na de workshop Contentstrategie & content DNA:

  • Weet je wat alle bouwstenen van een contentstrategie zijn;
  • Begrijp je (nog beter) wat het belang is van een contentstrategie;
  • Weet je hoe je een contentstrategie kan ontwikkelen;
  • Heb je ervaring met het uitwerken van de eerste zes bouwstenen (DE KISS) in hoofdlijnen;
  • Heb je ervaren hoe het is om nauw en efficiënt samen te werken volgens de Agile methode Scrum.

Voor wie is de workshop?

Het ContentLAB is voor professionals die de strategische inzet van content in hun organisatie willen optimaliseren. Dat zijn bijvoorbeeld contentmanagers, marketingmanagers, communicatiemanagers, contentstrategen, product owners, en brandmanagers

Praktische informatie

  • Koffie, thee, water, frisdrank, vers fruit, een uitgebreide lunch en tussendoortjes zijn inbegrepen.
  • Na afloop ontvang je een certificaat van deelname.
  • Het minimale aantal deelnemers is 8 personen, het maximale aantal is 21 personen.
  • De deelnemers worden halverwege de workshops verdeeld in teams van max. 8 personen. Elk team heeft een eigen begeleider.
  • Deelname is kosteloos.

Georganiseerd door

 

Data Direction is de expert op het gebied van content. Al ruim 25 jaar hebben wij ervaring in het organiseren van en het strategisch inzetten van content en doen dit altijd op het snijvlak van content, marketing, communicatie en IT.

 

Wij zijn gespecialiseerd in: 

 

Contentstrategie | content DNA | kanaalstrategie | medewerker- en klantcontactstrategie | contentorganisatie | contentaudits & klantvraaganalyses | kanaalmanagement | contentmanagement | contentmigratie | contentarchitectuur | contentworkflows & -tools | content- en kanaalmanagement | customer journeys.

Verkoop beëindigd