A Day in Dance @ Mysteryland - Presented by Dutch Standard Events & ID&T

Ticketverkoop is gesloten

Super, je bent er bij! Dat vinden wij te gek en omdat we het belangrijk vinden om het maximale er uit te halen, zullen we je binnenkort contacten om vast kennis te maken. Tot snel!

A Day in Dance @ Mysteryland - Presented by Dutch Standard Events & ID&T

Door Dutch Standard Events & The School of House i.s.m. IDT

Datum en tijd

vri, 25 aug. 2017 10:00 - 16:00 CEST

Locatie

Mysteryland

Floriadepark 1 vijhuizen Netherlands

Beleid voor refunds

Geen refunds

Beschrijving

Waarom is de Dance nou zo waanzinnig interessant en wat kan je er van leren?

Dit keer behandelen we deze vraag via de thema's: merk & publieks beleving, brand activation, millenial marketing, music marketing, creativiteit en 'best practices'. Deze editie is gericht op professionals uit de wereld van (aan klantzijde!) marketing, communicatie, branding en de opdrachtgevers uit de (corporate) event industrie.

Tijdens alweer de vierde editie van A Day In Dance keren we terug bij de godmother van de Nederlandse Dance festivals: Mysteryland. In samenwerking met ID&T presenteren wij een middag vol bijzondere verhalen, Q&A's, stoere praktijkcases uit de B2B industrie en een gave rondleiding op het terrein boordevol interessante achtergrond kennis en een heuse afterparty op de camping samen met 10.000 festivalgangers.

Dus ben jij professional en is live communicatie, brand activation, events, en alles wat maar te maken heeft met de real-life offline wereld je ding, dan nodigen we jou van harte uit om onze gaafste editie tot nu toe, bij te wonen.

De eerste sprekers & betrokkenen zijn reeds bekend. Yolan Post komt vertellen over millenial marketing in de Dance, Holland Casino legt uit waarom ze hun merk betrekken bij de Dance, Martijn van Daalen verteld het verhaal van ID&T, 10.000 Hours doet een awareness-ceremonie en zo nog veel meer...

Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is a mystery!

Tot gauw,

Dutch Standard Events + ID&T

P.S.: de tickets kosten 14,98, en is eigenlijk een no-show fee die ten gehele naar Stichting 10.000 HOURS gaat. Jij een boeiend evenement, 10.000 HOURS weer een stapje verder.

Disclaimer: dit evenement is bedoeld voor een specifiek publiek: event/marketing/communicatie professionals aan klantzijde (dus niet: event bureaus/zzp'ers/leveranciers), de organisatie behoudt het recht om deelnemers hun gekochte ticket te retouren. Heb je vragen, dan kan je ons bereiken op hello@dutchstandardevents.com



Georganiseerd door

A Day in Dance is een eventconcept uit de koker van Dutch Standard Events i.s.m. The School of House. Met 10 jaar roemruchtige feesten & festivals achter hun kiezen besloten de mensen achter Dutch Standard in 2014 de B2B/zakelijke evenementen markt op te gaan. Na een jaar begon het al in te dalen: de twee werelden liggen mijlenver uit elkaar en toch kunnen ze onwijs van elkaar leren. A Day in Dance was geboren! Het slaat een brug tussen deze twee grote broers en met succes: elke editie maakt veel tongen los en brengt dialoog en samenwerkingen op gang. 

Verkoop beëindigd