Branding in de digitale wereld
Evenementdetails
Over dit evenement
Op donderdag 18 maart geeft innovatie en merkstrateeg Jeroen van Erp een Fabrique University talk waarin hij laat zien wat de waarde is van een goed merk. En hoe je merkgedreven concepten ontwikkeld voor digitale producten en diensten.
Branding en innovatie
Door de digitale revolutie hebben producten en innovaties de neiging om snel een commodity te worden. Meer dan ooit speelt een sterke merkbeleving een cruciale rol bij het overtuigen van consumenten om loyaal te zijn aan het merk.
Innovaties moeten in lijn zijn met het merk, of bij voorkeur een merk versterken. Idealiter zijn innovaties volledig afgestemd op alle touchpoints, om zo een duurzame band tussen de consument en het merk te creëren. Om het verschil te maken, is een merkgedreven aanpak een must
Spoedcursus branding
Een sterk merk is een randvoorwaarde. Soms moet het merk zelfs opnieuw worden uitgevonden. Hoe doe je dat? En hoe laat je het merk goed tot uiting komen? Een krachtig omschreven merk is een randvoorwaarde. Deze Fabrique University talk is een spoedcursus branding waarbij Jeroen voorbeelden deelt om te laten zien hoe je branding toepast bij het ontwikkelen van visuele identiteiten en digitale producten.
Ben jij erbij?
Meld je nu aan voor de gratis talk van Jeroen op 8 april van 16:00 - 17:00 uur.