Club BENG - Netwerklunch 28 mei ''Ontdek de Kracht van Brand Archetypes''
Heb je je weleens afgevraagd waarom er in de advertenties van magnum meestal donkere kleuren gebruikt worden en er een sensuele ondertoon in zit? Waarom er bij reclames van Beter Bed een clown door het beeld loopt? Of waarom Nike ons altijd inspireert met verhalen over moedige individuen die grenzen verleggen? Het antwoord ligt in het brand archetype dat deze bedrijven hebben gekozen.
Zussen Eva en Myriam van marketingbureau MEER Collective gaan ons hier alles over vertellen in een interactieve workshop. Ze onthullen hoe merken deze archetypen gebruiken om hun merk een menselijke kant te geven en zo een connectie aan te gaan met de doelgroep.
Het is een mooie kans om meer te leren over de diepgaande psychologie achter merkstrategieën en over hoe je dit kunt inzetten voor jouw eigen bedrijf.
Programma:
Ontvangst bij Beeld & in het Mauritshuis Den Haag 11.30 uur
Sprekers 12.00 uur
Start lunch 12.30 uur
Einde lunch en napraten 13.30 uur