Digital Dialogues #15:  B2B Marketing

Digital Dialogues #15: B2B Marketing

Digital Dialogues is hét digital event in Noordoost-Nederland. Elk kwartaal twee boeiende sprekers en natuurlijk een borrel om na te praten.

Door Stichting Digital Dialogues

Datum en tijd

din, 11 jun. 2024 19:30 - 22:30 CEST

Locatie

Poppodium Hedon

Burgemeester Drijbersingel 7 8021 DA Zwolle Netherlands

Over dit evenement

  • 3 uren

De komende editie van Digital Dialogues gaan we het hebben over B2B Marketing. Een onderwerp dat actueler is dan ooit. Moet je nou demand genereren, of leads? Gated content, of niet? En wat is het verschil tussen demand generation en capturen? We hebben twee geweldige sprekers voor je geregeld die een opvallende overeenkomst hebben: hun voornaam (en zelfs de eerste letter van hun achternaam) 😆

Sprekers

Edwin Vlems (Demand Generation Pro, Comaxx)

Als Demand Generation Pro bij Comaxx is Edwin dagelijks bezig met het onderwerp Demand Generation. Tijdens deze avond neemt Edwin ons mee in de wereld van Demand Generation. En je krijgt antwoord op de vraag: wat is het nut van deze vorm van marketing voor jouw organisatie?

Edwin Vlieg (Founder en CEO, Moneybird)

Edwin Vlieg neemt je mee in het verhaal van Moneybird. Daarbij vertelt hij hoe ze in 15 jaar tijd gegroeid zijn tot het bedrijf dat het nu is. Door slimme marketing en goed luisteren naar klanten is Moneybird doorgegroeid tot één van de grootste aanbieders van online boekhoudsoftware. Met hun betaalrekeningen gaan ze nu de strijd aan met de grootbanken. In elke fase zag de marketing er anders uit om zoveel mogelijk ondernemers te bereiken.


Over Digital Dialogues

Noordoost-Nederland is dé groeiregio van Nederland met inspirerende bedrijven, bureaus en organisaties. Allemaal partijen die veel van elkaar kunnen leren op het gebied van marketing, digitalisering en innovatie. Alleen gebeurt dat wat ons betreft nog veel te weinig.

Daarom organiseren wij Digital Dialogues. Ieder kwartaal nodigen we een nationaal bekende spreker én een lokaal talent uit om een visie op marketing te delen, een case uit te diepen of de ins en outs van een tool of techniek te laten zien.


Digital Dialogues wordt mogelijk gemaakt door:

De Nieuwe ZaakDeltion CollegeHedonKaartje2goOnderSeedersDigital District ZwolleUnivédTLSViesroodPixelpillowBoukevlierhuis.nlRIBBELFideo

Georganiseerd door