Genezingsdienst Hoogeveen 25 Mei

Genezingsdienst Hoogeveen 25 Mei

Genezingsdienst 25 Mei

Door Radicaal voor Jezus

Datum en tijd

zat, 25 mei 2024 19:00 - 22:00 CEST

Locatie

De Tamboer

17 Hoofdstraat 7902 EA Hoogeveen Netherlands

Agenda

7:00 PM - 10:00 PM

Genezingsdienst Hoogeveen 25 Mei

Over dit evenement

  • 3 uren

Genezingsdienst Hoogeveen - Zaterdag avond 25 Mei


Op 25 Mei zal de eerste genezingsdienst van Radicaal voor Jezus zijn in de Tamboer in Hoogeveen!

Jezus geneest vandaag nog steeds! De Bijbel leert ons dat Jezus Christus Dezelfde is, gisteren, vandaag en tot in eeuwigheid (Hebr.13:8). Wij geloven daarom ook dat er tijdens deze genezingsdienst kracht van de Heere zal zijn om mensen te genezen (Luk.5:17).


Belangrijke informatie & voorwaarden - verplicht te lezen voor kaarten te reserveren.

  • De deuren gaan een half uur voor aanvang van de dienst open.
  • Er is alleen toegang mogelijk met een persoonsgebonden ticket
  • Op de locatie moeten mensen met een rolstoel i.v.m. trappen naar het eerste balkon toe. Reserveer daarom een specifiek ticket voor rolstoel toegang.
  • Iedere bezoeker committeert zich om de gehele dienst bij te wonen. Het is niet wenselijk dat mensen vroegtijdig de avond verlaten, tenzij er sprake is van een noodgeval of instructie van een van de medewerkers.
  • Alle diensten van Radicaal voor Jezus worden op foto en video vastgelegd. Genezingen, getuigenissen en delen van de dienst kunnen gedeeld worden op social media. Bij reservering van tickets ga je akkoord met het gebruik van deze beelden op de online platformen van Radicaal voor Jezus.

Tickets

Georganiseerd door

Door mensen te onderwijzen met het woord van God geloven we dat mensen sterk en fundeerd op het woord van God durven te vertrouwen en hierdoor krachtige christenen worden.

Het is normaal om tegenstand te krijgen maar het is onbijbels om verslagen te worden. Maar veel mensen weten niet wat de principes en beloftes van God zijn en hoe ze deze moeten toepassen in hun eigen leven. In Markus 9:23 zegt Jezus: Als u kunt geloven, alle dingen zijn mogelijk voor wie gelooft. Alle dingen zijn dus mogelijk en voor God is niks onmogelijk. Alleen moeten we leren om te leven en te bidden naar de wil van God.