`Inspiratiesessie: van déjà vu naar vu jàdé workshop
Evenementdetails
Over dit evenement
Vujà dé, een term die in 2008 werd bedacht door wijlen George Carlin, is het tegenovergestelde van déjà vu. Terwijl déjà vu, de term bedacht door Frederic Myers in 1895, het vreemde gevoel is dat men de huidige situatie al eerder heeft meegemaakt, is vujà dé het gevoel dat dit op de een of andere manier nooit eerder is gebeurd. Het is het moment dat je kijkt naar iets dat je al duizend keer eerder hebt gezien, maar dat je plotseling met frisse ogen ziet. Vujà dé gaat dus over een nieuw perspectief.
Bij Collabros zijn we vujà dé-georiënteerd. We helpen organisaties om met een frisse blik naar hun business te kijken en cocreëren met hen een nieuwe toekomst. We verleggen daarbij de focus van de uitkomst naar het proces. Dat begint met het samenbrengen van een verscheidenheid aan mensen met verschillende perspectieven, die wij in een generatieve dialoog betrekken, waarbij men bouwt op elkaars ideeën. Zo ontstaan nieuwe zienswijzen die leiden naar het onbekende. De ruimte waar innovaties plaatsvinden.
Voor wie? Deze hands-on workshop is bedoeld voor professionals die openstaan voor nieuwe ideeën en hun horizon willen verbreden. Professionals die zaken binnen hun organisaties anders willen aanpakken, maar niet weten hoe.
Schrijf je in voor onze vujà dé-workshop op vrijdag 26 februari 2021 en laat je verrassen. Wat levert het op? Een goed begrip van de waarde die jouw organisatie levert en een frisse blik.
Belangrijk: vanzelfsprekend vindt een en ander plaats in een corona-bewuste setting.
WE ARE COLLABROS
Guided by hiphop culture, for over 20 years our job was to coach, create, consult and collaborate with amazing talents and passionate communities. After years of building a home for hip hop from the ground up, we – Tyrone van der Meer, Angelo Martinus and Banoyi Zuma – decided to join forces and make decades of street culture experience, passion for change and knowledge of participatory process design and delivery available through our creative agency Collabros. Today our agency helps people, organizations and brands to understand and value the past and present of street culture. We design spaces for change, in which – through collaboration, cocreation and community participation – organisations can create new opportunities.