
Marketing & Sales Verbinden – Praktisch Samenwerken in B2B
Overzicht
In veel B2B-organisaties werken marketing en sales nog te vaak langs elkaar heen. Terwijl juist de samenwerking tussen deze teams het verschil maakt in resultaat, klantbeleving en groei.
Tijdens dit event brengen we marketing- en salesprofessionals samen om praktisch te ervaren hoe je beter kunt samenwerken. Verwacht inspirerende keynotes, interactieve workshops en veel ruimte om met elkaar in gesprek te gaan.
Wat kun je verwachten?
- Keynote over de menselijke kant van marketing- & sales-samenwerking
- Interactieve workshops met praktijkvoorbeelden
- Paneldiscussie met marketing, sales én klantperspectief
- Netwerkmogelijkheden tijdens lunch en borrel
Voor wie?
- B2B-marketingprofessionals
- Salesprofessionals en accountmanagers
- Leidinggevenden die hun teams beter willen laten samenwerken
- Iedereen die gelooft dat marketing en sales samen meer bereiken
Meld je nu aan en neem je collega van sales/marketing mee – want alleen samen maak je echt het verschil!
Over de initiatiefnemers
Dit event is een onafhankelijk initiatief van Daniëlle Navas-Brandt (Brand Fabric), Carolien Meijer (Head of product management & Marketing, Bronkhorst) en Denny van Veen (Marketing Manager, Kardex en oprichter van Foeter). Zij organiseren dit onbaatzuchtig om kennisdeling te stimuleren bij B2B-marketeers en om échte ervaringen uit de praktijk te delen – geen gepolijste PowerPoints, maar verhalen die ertoe doen.
Line-up
Goed om te weten
Belangrijkste punten
- 7 uur 30 minuten
- Fysiek
- Deuren open om 09:30
Restitutiebeleid
Locatie
Bronkhorst High-Tech BV
1A Nijverheidsstraat
7261 AK Ruurlo Netherlands
Hoe wil je daar komen?
Inloop & registratie
Keynote
Marketing en Sales gaan idealiter hand in hand. Maar in de praktijk ligt het soms anders. Ze lijken elkaar niet te begrijpen. Hebben soms van lieverlee weinig contact. Of er wordt een wij en een zij gevoeld. Kortom: er valt er méér te halen uit de samenwerking. Hoe creëer je gelijkwaardige verbinding? Hoe kom je samen verder? Hoe bereik je een ander in het onbewuste brein? Je leert het in deze keynotesessie. Genieke is grondlegger van het gedachtegoed Subconscious Impact (SI). Dit gedachtegoed bestaat uit een grondhouding én een set concrete gesprekstechnieken die (voorbij het defensiemechanisme) landen in het onbewuste brein. Die daar zorgen voor verbinding, veiligheid en veranderbereidheid. Genieke is keynotespreker, auteur van managementbestseller ‘Don’t push me – Hoe je mensen wél beweegt’ en (incidenteel) C-level trainer.
Hoe verkoop je zonder verkopers?
In deze workshop deelt Tamara Jonkers, Product Marketing Manager bij Rompslomp (Visma), hoe je een SaaS-product succesvol verkoopt zonder salesafdeling. Je leert hoe scherpe positionering, sterke content en een vlekkeloze online journey klanten overtuigen om zelfstandig te kiezen en te kopen. Je krijgt praktijkvoorbeelden uit de SaaS-wereld en concrete tips die ook toepasbaar zijn in meer traditionele B2B-omgevingen.
Georganiseerd door
Volgers
--
Evenementen
--
Georganiseerd door
--