Venster Acties
NXT-GEN inspiratie event 2022
NXT-GEN inspiratie event 2022. Uw business future proof!
Waar en wanneer
Datum en tijd
Locatie
Theater de Mythe 1 Bleekveld 4461 DD Goes Netherlands
Kaart en routebeschrijving
Zo werkt het
Beleid voor refunds
Over dit evenement
NXT-GEN inspiratie event 2022
Uw business futureproof!
Het NXT-GEN event keert dit jaar weer terug!
Na een succesvolle editie in 2019 met onder andere een keynote van Tony Chocolonely, keert het NXT-GEN event dit jaar terug op maandag 28 november. Het event bestaat uit drie inspirerende sprekers over diverse onderwerpen, waarmee het thema ‘NXT-GEN ondernemen’ van meerdere kanten zal worden belicht. Tijdens het NXT-GEN event word je geïnspireerd over hoe je mee kunt veranderen in een constant veranderende wereld en behoeften van een nieuwe generatie aan bedrijven, ondernemers en medewerkers & zakelijk professionals.
Daarnaast mag er ook gerust gelachen worden en hebben we hiervoor ook een leuke spreker in petto!
Dit evenement wordt je aangeboden door Zeeland Business, Schipper Accountants en de Zeeuwse Rabobanken en wordt mede mogelijk gemaakt door KPN en TMC Wonen.
Inspiratie, innovatie en toekomstgericht
Tijdens het NXT-GEN event kun jij samen met andere (nieuwe generatie) ondernemers, managers of (zelfstandig) professionals inspiratie en nieuwe inzichten opdoen over groei en ontwikkelingen.
Je ontdekt de visie van een nieuwe generatie ondernemers en medewerkers en wat hen beweegt en motiveert. We beloven je nieuwe inzichten die je kunnen helpen om nieuwe stappen te zetten. Daarnaast is het NXT-GEN event dé ideale gelegenheid om te netwerken met andere ondernemers, managers en professionals.
Waarom een NXT-GEN event
De wereld is continu in beweging en sinds Corona en meerdere opeenvolgende crisissen, nu meer dan ooit. Wat een aantal jaren geleden als heel normaal werd beschouwd, is nu vaak achterhaald.
Ontwikkelingen kunnen snel gaan en hier moet je als bedrijf snel op in kunnen spelen.
Door al deze ontwikkelingen verandert ook de algehele visie van een nieuwe generatie consumenten en ondernemers. Meer dan ooit kiest een consument een bedrijf wat verder kijkt dan alleen een winstoogmerk. Duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemerschap worden hierin bijvoorbeeld steeds belangrijker, in hun keuze voor een specifiek product of dienst.
Maar hoe zorg je er nou voor dat je actueel blijft en op welke manier spelen bedrijven in op een constant veranderende vraag van hun doelgroep en nieuwe generaties?
De grootste merken ter wereld zijn dit geworden en gebleven, door zich constant aan te passen aan de behoeften van hun doelgroep en aan maatschappelijke veranderingen en opvattingen. Je moet dus als bedrijf altijd doorontwikkelen. Stilstaan is achteruitgang.
Tijdens het NXT-GEN event komen bedrijven aan het woord, die dit met veel succes hebben geïmplementeerd en hebben we sprekers die ondernemers verder helpen met groei en ontwikkeling.
Meld je ook aan voor dit inspirerende evenement!
Het NXT-GEN event is er voor iedereen die zichzelf in beweging willen brengen of houden en voor iedereen met een ondernemende geest, in welke vorm of leeftijd. De ideale gelegenheid om met elkaar te netwerken! Reeds 200 gingen je reeds voor!
Bestel alvast jouw early bird tickets met korting!
Sprekers
Simon de Clerck
Dagvoorzitter en spreker
Simon is dagvoorzitter van het NXT-GEN event en tevens spreker. Vanuit zijn rol als coach bij Straight-Line Leadership werkt hij dagelijks met gedreven ondernemers die willen groeien en openstaan voor mogelijkheden om hun huidige succes nog verder uit te breiden en een next level te halen. Tijdens het NXT-GEN event inspireert hij jou als bezoeker met thema’s over het bereiken van persoonlijke doelstellingen en het behalen van een effectieve en krachtige bedrijfsvoering waar de focus op groei centraal staat. Get ready for the next level!
Thijs Verheul
Spreker
In 2014 zette Thijs Verheul samen met zijn studievrienden een tweedehandskledingplatform op: United Wardrobe. De jaren daarna haalden Thijs met zijn compagnons in totaal 3,5 miljoen euro aan investeringen binnen. United Wardrobe werd door meer dan vier miljoen mensen gebruikt en elke maand werden er meer dan 100.000 kledingstukken op het platform verhandeld. In oktober 2020 werd het platform verkocht aan Vinted, een Litouwse online marktplaats die in meer dan tien landen actief is.
Thijs neemt je mee in de wereld van investeringen, bedrijven bouwen en verkopen, de stress en onzekerheid en het geluk en doorzettingsvermogen van een jong team met een droom. Hij schreef over zijn ondernemersverhaal een boek genaamd “Voor hoeveel heb je het verkocht” dat een ware hit is geworden in het Nederlandse ondernemerscircuit. Thijs zit vol energie en vertelt in geuren en kleuren hoe zijn rollercoaster rit is gegaan, met veel ups, maar nog meer downs… leerzaam voor zowel student als volwassen die passie heeft voor groeien en ondernemen.
Harry Glotzbach
Spreker
Stap in het comedy universum van Harry Glotzbach en laat je verrassen door zijn bizar grappige kijk op de wereld om hem heen. Harry gaat met elke realiteit aan de haal, improviseert er flink op los, maar blijft altijd geloofwaardig. Een bizar bezoek aan de Action, vooroordelen over het hebben van rood haar, relatieruzies door tandpastadopjes, Yoga pogingen, de ondergang van de Panda, de hilarische pijn van het ouder worden, baantjes waar je je kapot voor schaamt; het komt allemaal aan bod met een flinke saus vileine humor eroverheen. En ook met zijn gitaar en zangstem weet hij elk publiek te bespelen.
Geertje Zeegers
Spreker
Too Good To Go: De app tegen voedselverspilling
Niemand vindt het leuk om te zien dat goed eten in de prullenbak belandt. Too Good To Go kan het ook niet langer aanzien dat meer dan 1/3 van het geproduceerde eten wordt weggegooid en is vastberaden dat er iets moet gebeuren. Via hun app verbindt Too Good To Go winkels met overgebleven producten aan consumenten. Op die manier zijn in Nederland al meer dan 15 miljoen maaltijden gered van de verspilling.
Geertje Zeegers, Country Manager van Nederland, neemt je mee in het verhaal van een snelgroeiende scale-up waar ‘het aantal geredde maaltijden’ de belangrijkste KPI is.
Programma
18.45 – 19.15 Inloop + ontvangst De Mythe (lobby)
19.15 – 19.30 Toegang tot de zaal open + inloop naar de zaal
19.30– 19.45 Opening door Simon de Clerck + inspiratiesessie Straight-Line Leadership
19.45 – 20.15 Thijs Verheul (mede-oprichter United Wardrobe)
20.15 – 20.45 Humoristische onderbreking met Harry Glotzbach
20.45 – 21.15 Geertje Zeegers (Too Good To Go)
21.15 – 22.15 Informeel napraten, borrelen en netwerken
Informatie tags- succesverhalen nieuwe generatie ondernemers - drijfveren en motivaties bij nieuwe generaties ondernemers en medewerkers - Wie zijn de ondernemers van de toekomst - Wat is de kracht van snelgroeiende bedrijven - ontwikkelingen & trendwatching - Verbindingen oude en nieuwe generaties
Tickets
Beschikbaar in drie verkoopfasen
€33 - Fase 1 Early Bird tickets (beperkt aantal beschikbaar)
€37 - Fase 2 reguliere tickets
€41 - Fase 3 late bird tickets
Ticketkosten zijn inclusief drankjes, hapjes en het volgen van het volledige programma.
Bedragen zijn excl. BTW, incl. servicekosten.
Partners en sponsoren van het Next-Gen event


