Gratis

Your Future Shopping Experience

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Mathildelaan 1a

5611 BD Eindhoven

Netherlands

Kaart bekijken

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

Dit jaar doet BZTRS Agency voor het eerst mee aan de Dutch Design Week (DDW) waarbij we in een interactieve seminar je toekomstige winkelervaring gaan vormgeven. Er is een beperkt aantal plaatsen, dus:

Hoe ziet jouw shopervaring eruit in 2030? Heb je nog tasjes nodig voor je aankopen, of wordt alles uit de winkel thuisbezorgd? Heb je nog interesse in kortingsacties, als geld niet langer wordt gebruikt om te betalen? En kies je nog wel je eigen kleren, of hebben algoritmes het winkelen volledig van je overgenomen?

Nu dat de meeste winkels zijn hersteld van de economische crisis en het online winkelen een duidelijke (en voorspelbare) vorm heeft aangenomen, is dit het perfecte moment om unieke en innovatieve winkelervaringen te creëren. Nieuwe technologieën worden steeds toegankelijker en ondernemerschap wordt doorbroken met disruptieve businessmodellen. Met deze ontwikkelingen kunnen wij een compleet nieuw retaillandschap van morgen vormgeven.

Interactieve seminar
Daarom organiseert BZTRS Agency zijn eerste interactieve seminar tijdens de Dutch Design Week! Hier willen we samen met jullie nieuwe shopervaringen bedenken en ontwerpen. Met ‘design thinking’ en ‘reframing’ methodes zetten we samen het retaillandschap van 2030 neer. Hierin kunnen we dan de toekomstige winkels, shopervaringen en transactiemethodes neerzetten.

Dit evenement is voor retailondernemers die op zoek zijn naar een nieuw perspectief op hun onderneming, maar ook innovators die hun inzichten willen implementeren in nieuwe markten. Maar de meest belangrijke deelnemer ben jij, als consument, shopaholic, window shopper, winkelhater, etc. Doe mee met ons interactieve seminar om samen met ons jouw toekomstige winkelervaring te bepalen.

Programma
12:30 – Welkom & Kick-off
13:00 – Bepaal het retaillandschap van 2030
14:30 – Bedenk en creëer jouw toekomstige winkelervaring.
15:30 – Testen en verbeteren
17:00 – Visuele wrap-up en aansluitende borrel.

Na deze seminar heb je:

  • ervaring met verschillende ‘design thinking’ methodes om innovatieve en unieke concepten neer te zetten.

  • bijgedragen aan aantal nieuwe winkelconcepten die als richtlijn dienen voor retailondernemers.

  • een visuele samenvatting van jou retailconcept.

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Mathildelaan 1a

5611 BD Eindhoven

Netherlands

Kaart bekijken

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen