Eventbrite

Helpcentrum

Een evenement organiseren

De automatische herinneringsmail bewerken of verwijderen

Eventbrite stelt automatisch een herinneringsmail op voor je gepubliceerde evenementen. Bij online evenementen bevatten deze herinneringsmails een link naar je online evenementpagina. Je kunt deze e-mail bewerken of verwijderen door naar 'E-mails aan bezoekers' onder 'Bezoekers beheren' te gaan.

In dit artikel

  • Controleer eerst dit.
  • 1. Ga naar je Dashboard.
  • 2. Ga naar 'E-mails aan bezoekers' onder 'Bezoekers beheren'.
  • 3. Bewerk of verwijder de automatische herinneringsmail.

Controleer eerst dit.

☑️ Bij evenementen die je in persoon bjiwoont, stelt Eventbrite automatisch een herinneringsmail op die 48 uur vóór het begin van het evenement wordt verzonden.

☑️ Bij online evenementen stelt Eventbrite automatisch drie herinneringsmails op die 48 uur, 2 uur en 10 minuten vóór het begin van het evenement worden verzonden. Elke herinneringsmail bevat een link naar je online evenementpagina.

1. Ga naar je Dashboard.

Log in bij Eventbrite en ga naar Mijn evenementen beheren. Selecteer vervolgens het evenement dat je hebt gepubliceerd.

2. Ga naar 'E-mails aan bezoekers' onder 'Bezoekers beheren'.

Als je een terugkerend evenement hebt, kies je eerst een datum onder 'Instanties'.

OPMERKING: Als deze optie niet wordt weergegeven, controleer dan in de organisatie-instellingen of de eigenaar van het account jou de rechten heeft gegeven om bezoekers te e-mailen.

3. Bewerk of verwijder de automatische herinneringsmail.

Het standaardonderwerp van de automatische herinneringsmail is 'Herinnering voor [naam van je evenement]'. Klik op het onderwerp om een voorbeeld te zien.

Onder Snelkoppelingen kun je:

  • Op Bewerken klikken om een aangepast bericht toe te voegen, het e-mailadres voor antwoord te wijzigen of de andere instellingen aan te passen.

  • Op Verwijderen klikken om deze automatische herinneringsmail te verwijderen.

Je kunt ook je eigen herinneringsmails maken.

Heb je nog vragen?