Eventbrite

Helpcentrum

Een evenement organiseren

Bestellingen in alle evenementen bekijken, opzoeken en beheren

Bekijk en beheer bestellingen van al je evenementen onder 'Bestellingen' in je account. Ga naar 'Evenementen beheren' en selecteer 'Bestellingen'. Zoek de bestelling die je wilt bekijken en selecteer het ID-nummer van de bestelling. Vervolgens kun je de bestelling controleren, details bewerken, de bevestigingsmail opnieuw sturen en meer.

In dit artikel

  • 1. Ga naar 'Mijn evenementen beheren'.
  • 2. Ga naar de werkruimte 'Marketing'.
  • 3. Doorzoek je bestellingen.
  • 4. Klik op het bestelnummer om de bestelling te bekijken en te beheren.
  • 5. Bekijk en beheer de bezoekers op de bestelling.

1. Ga naar 'Mijn evenementen beheren'.

Log in bij je Eventbrite-account en selecteer Mijn evenementen beheren in het accountmenu.

2. Ga naar de werkruimte 'Marketing'.

Kies in het navigatiemenu links het pictogram 'Bestellingen'.

3. Doorzoek je bestellingen.

Gebruik de zoekbalk om op bestelnummer, e-mail of naam op de bestelling te zoeken. Gebruik 'Zoeken op' om op 'koper' of 'bezoekers' te zoeken. De koper is de persoon die de tickets heeft gekocht. De bezoeker is de persoon die naar het evenement gaat.

4. Klik op het bestelnummer om de bestelling te bekijken en te beheren.

Vanaf hier:

  • Druk de bestelling af, stuur de bevestigingsmail opnieuw of restitueer de bestelling.

  • Klik op 'Opmerking aan bestelling toevoegen' om een opmerking aan de bestelling toe te voegen. Je bezoekers kunnen deze opmerking niet zien, maar jij ziet deze hier en wanneer je hun tickets scant.

  • Klik op 'Volledige ordergegevens' om de informatie op de bestelling te bekijken, waaronder antwoorden op specifieke vragen van de koper.

5. Bekijk en beheer de bezoekers op de bestelling.

Bekijk en beheer de bezoekers op deze bestelling in de sectie 'Bezoekers'. Bij grote bestellingen kun je de zoekbalk gebruiken om op naam, tickettype, ticketstatus en andere criteria te zoeken. Klik vervolgens op het pictogram met de drie puntjes:

  • Bekijk de bezoekersinfo, waaronder antwoorden op specifieke vragen.

  • Bewerk de bezoekersinfo.

  • Klik op 'Opmerking aan bestelling toevoegen' om een opmerking over de bezoeker toe te voegen. Je bezoekers kunnen deze opmerking niet zien, maar jij ziet deze hier en wanneer je hun ticket scant. De bezoeker overzetten naar een ander tickettype of evenement.

Heb je nog vragen?