Eventbrite

Helpcentrum

Eventbrite's beleid inzake geannuleerde evenementen

Dit beleid is van toepassing op evenementen die zijn geannuleerd op of na: 15 april 2021

We begrijpen dat het kan voorkomen dat organisatoren een evenement moeten uitstellen, verzetten of annuleren. Dit artikel legt Eventbrite's beleid voor geannuleerde evenementen uit en hoe restituties moeten worden verwerkt.

In dit artikel

  • Definities
  • Vereisten
  • Wat gebeurt er met de uitbetalingen van het evenement?

Definities

  • Uitgesteld: het evenement vindt naar verwachting op een latere datum plaats, maar is nog niet verzet

  • Verzet: het evenement is verzet naar een nieuwe datum; deze wordt nu weergegeven in de informatie over het evenement en is aan de deelnemers gecommuniceerd

  • Geannuleerd: het evenement zal niet op de geplande datum plaatsvinden en wordt niet binnen 90 dagen verzet

Vereisten

Wanneer een evenement wordt geannuleerd, moet de organisator van het evenement:

Als de organisator restitutieverzoeken niet afhandelt conform bovenstaande voorwaarden, behoudt Eventbrite zich het recht voor om restituties te verstrekken namens en op kosten van de organisator.

Wat gebeurt er met de uitbetalingen van het evenement?

Wanneer een evenement wordt geannuleerd, bewaart Eventbrite de uitbetaling van het evenement zodat terugbetalingen kunnen worden verwerkt, in overeenstemming met onze handelsovereenkomst.

Heb je nog vragen?