Eventbrite

Helpcentrum

Een evenement organiseren

Je aangemaakte evenement vinden

Als je het evenement dat je hebt aangemaakt niet kunt vinden, moet je een paar dingen controleren. Zoek je evenement in je e-mailinboxen of door je aan te melden bij elk e-mailadres dat je hebt. Zodra je bij het juiste account bent aangemeld, kun je de informatie over het evenement bewerken en bevestigen of het in aanmerking komt voor weergave in de Eventbrite-zoekresultaten.

Vimeo Thumbnail

In dit artikel

  • Je kunt je evenement niet in je Eventbrite-account vinden
  • Je kunt je evenement niet in de Eventbrite-zoekresultaten vinden

Je kunt je evenement niet in je Eventbrite-account vinden

In de volgende gevallen heb je mogelijk problemen met het vinden van je aangemaakte evenement:

  • Je kijkt niet onder Evenementen.

  • Je bent aangemeld met een e-mailadres waar een typfout in zit.

  • Je evenement is gemaakt met een e-mailadres waar een typfout in zit.

  • Je bent bij een ander Eventbrite-account aangemeld.

Zoek in je e-mailinboxen.

Eventbrite stuurt een e-mail wanneer je je account aanmaakt en wanneer je een evenement publiceert. Controleer je e-mailinboxen om te bevestigen welk e-mailadres je hebt gebruikt voor het aanmaken van het evenement.

Meld je aan bij Eventbrite met al je e-mailadressen.

Ga na de aanmelding naar Evenementen. Selecteer dan Komende evenementen en kies Alle evenementen. Alle komende, concept- en voorbije evenementen worden weergegeven. Doe dit bij elk e-mailadres waartoe jij en je team toegang hebben totdat je het evenement hebt gevonden.

Controleer of jouw account aan meer dan één organisatie is gekoppeld.

Organisators kunnen extra teamleden toevoegen om hun evenementen te beheren. Afhankelijk van hun rol, hebben sommige teamleden mogelijk niet de rechten om bepaalde evenementen te zien.

  1. Meld je aan bij je account en ga naar Organisatie-instellingen.

  2. Selecteer Organisatie wijzigen om elke organisatie te bekijken waar je in zit. De optie om van organisatie te wisselen zie je alleen wanneer je account aan meer dan één organisatie is gekoppeld.

  3. Ga naar Evenementen onder elke organisatie om de evenementen te zien waartoe je toegang hebt.

Neem contact op met Eventbrite Support.

Wanneer je je evenement niet kunt vinden of als je denkt dat er een typfout in het e-mailadres van je account zit, neem dan contact met ons op.

Je kunt je evenement niet in de Eventbrite-zoekresultaten vinden

Bevestig dat je evenement in aanmerking komt voor zoekopdrachten.

Evenementen verschijnen meestal binnen enkele minuten na de publicatie in de zoekresultaten. In de volgende gevallen wordt je evenement niet weergegeven in de Eventbrite-zoekresultaten:

  • Het is niet live: concept-, onvoltooide en voltooide evenementen verschijnen niet in de zoekresultaten.

  • Het is privé: controleer je privacyinstellingen om te bevestigen of je evenement openbaar is.

  • Er is geen fysiek adres opgeslagen: zoekopdrachten zijn gebaseerd op de locatie. Is de locatie van je evenement Wordt binnenkort bekendgemaakt, dan komt het niet in aanmerking voor zoekopdrachten.

  • Het is in strijd met de Servicevoorwaarden van Eventbrite.

Wanneer je je evenement niet kunt vinden in de zoekresultaten, zorg dan dat de locatie en de zoektermen juist zijn. Je kunt ook sleutelwoorden toevoegen om de zichtbaarheid van je evenement te verbeteren in de zoekresultaten.

Heb je nog vragen?