Skip Main Navigation

Contact opnemen met de organisator van een evenement

Eventbrite is een online selfservice-tool. Dit betekent dat organisators alle aspecten van hun evenementen afhandelen. Heb je evenementspecifieke vragen of wil je eblink{een restitutie aanvragen=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=3207}, neem dan rechtstreeks contact op met de organisator van het evenement. Je kunt de organisator contacteren door te reageren op de e-mail met je orderbevestiging (onder vermelding van je eblink{bestelgegevens=>https://www.eventbrite.nl/gettickets}), of door een bericht te sturen via de evenementpagina die je hebt gebruikt om je te registreren.

TIP: eblink{Ontdek hoe je gegevens op je ticket of in je registratie bijwerkt=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=4092}.

1. Optie: De e-mail met orderbevestiging beantwoorden

Zoek de e-mail met je orderbevestiging en beantwoord deze (het veld 'Aan:' wordt automatisch ingevuld met het e-mailadres van de organisator). Je vindt het e-mailadres van de organisator ook in de e-mail met de orderbevestiging zelf.

TIP: Wanneer je een bericht stuurt naar de organisator, is het raadzaam je telefoonnummer te vermelden voor het geval de organisator liever telefonisch contact opneemt.

2. Optie: Je bestelgegevens beheren - een restitutie aanvragen

Zoek je bestelling via eblink{'Tickets'=>https://www.eventbrite.nl/mytickets target=_blank} en klik erop om de gegevens te bekijken/beheren. Klik simpelweg op de knop 'Restitutie aanvragen' als je een restitutie wilt.

TIP: Als je niet kunt inloggen of denkt dat er een typefout staat in het e-mailadres dat je hebt gebruikt voor registratie, eblink{dan kun je altijd via de oorspronkelijke evenementpagina contact opnemen met de organisator=>https://www.eventbrite.nl/support/articles/nl_NL/How_To/contact-opnemen-met-de-organisator-van-een-evenement?lg=nl_NL#4}.

OPMERKING: Zie je de knop om een restitutie aan te vragen niet, dan betekent dit dat de organisator ervoor heeft gekozen deze optie niet weer te geven. In dat geval moet je rechtstreeks contact opnemen met de organisator om een restitutie aan te vragen.

3. Optie: Je bestelgegevens beheren - contact opnemen met de organisator

Neem contact op met de organisator via de knop 'Contact opnemen met de organisator'. Je ziet een aantal links naar een aantal Helpcentrum-artikelen waarin je mogelijk een antwoord op je vraag kunt vinden. Je kunt ook 'Contact opnemen met de organisator' om je bericht te verzenden. Je naam en e-mailadres zijn al ingevuld. Vul simpelweg een reden voor het contact in en schrijf je bericht. Klik vervolgens op 'Verzoek indienen'.

TIP: Als je niet kunt inloggen of denkt dat er een typefout staat in het e-mailadres dat je hebt gebruikt voor registratie, eblink{dan kun je altijd via de oorspronkelijke evenementpagina contact opnemen met de organisator=>https://www.eventbrite.nl/support/articles/nl_NL/How_To/contact-opnemen-met-de-organisator-van-een-evenement?lg=nl_NL#4}.

4. Optie: Naar de evenementpagina gaan.

Op de evenementpagina vind je verschillende knoppen om contact op te nemen met de organisator. Als je hierop klikt, wordt hetzelfde berichtvak geopend als in de hierboven genoemde optie 3.

OPMERKING: Openbare evenementen worden weergegeven in onze evenementenlijst. eblink{Ontdek hoe je naar een evenement kunt zoeken=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=3321} als je moeite hebt om de oorspronkelijke evenementpagina van de organisator terug te vinden.

5. Wacht één week.

Organisators moeten binnen één week op je verzoek reageren (eblink{2 werkdagen als je via PayPal hebt betaald=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=3315}), zeker als je eblink{restitutie hebt aangevraagd=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=3207}.

6. Optioneel: Neem contact op met ons met meer informatie als de organisator niet heeft gereageerd.

Als je organisator niet antwoordt, kun je eblink{contact met ons opnemen=>https://www.eventbrite.nl/support/contact-us}. We kunnen waarschijnlijk geen antwoord geven op evenementspecifieke vragen zoals 'Waar kan ik parkeren?' en 'Wat mag ik meenemen naar het evenement?', maar we zullen ons best doen om je in contact te brengen met de organisator. Selecteer de opties 'Bezoeker' > 'Vragen over een evenement' > 'Organisator van een evenement reageert niet'.

OPMERKING: Selecteer de opties 'Bezoeker' > 'Restitutie' > 'Meer dan een week geleden contact opgenomen met organisator van evenement'. Vermeld het volgende in je verzoek: • Wanneer je contact hebt opgenomen met de organisator (als je dit nog niet hebt gedaan, moet je eerst eblink{contact opnemen met de organisator van het evenement=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=3275}) • Het e-mailadres dat is gebruikt voor registratie (en jouw e-mailadres voor contact als dit hiervan afwijkt) • Je bestelnummer • De reden waarom je restitutie hebt aangevraagd (bijv. er was niemand, evenement geannuleerd of uitgesteld, artiest kwam niet opdagen, toegang geweigerd)

Relevante artikelen

Heb je nog steeds vragen? Wij zijn er om je te helpen. Neem contact met ons op.