Skip Main Navigation

Je ticket-/registratiegegevens bijwerken

Eventbrite Logo

Geactualiseerd door Antwonne D.

Je kunt de gegevens van je bestelling (zoals naam, e-mailadres of antwoorden op vragen van de organisator) bijwerken door op de pagina eblink{Tickets=>https://www.eventbrite.nl/mytickets} op je bestelling te klikken. Als je de link ‘Bewerken’ niet ziet nadat je jouw bestelling hebt geselecteerd, dan heeft de organisator de optie voor bezoekers om hun bestelgegevens te wijzigen, uitgeschakeld. In dit geval kun je rechtstreeks een eblink{bericht sturen naar de organisator=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=3275} door onder aan de evenementenpagina op ‘Contact opnemen’ te klikken. Als je een fout in je e-mailadres hebt gemaakt, kun je met het onjuiste e-mailadres en wachtwoord inloggen om het e-mailadres van je Eventbrite-account bij te werken. Als je het onjuiste e-mailadres niet meer weet, neem je eblink{contact op met de organisator van het evenement=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=3275} om de gegevens op je bestelling bij te werken.

TIP: Als je het e-mailadres voor je Eventbrite-account wilt wijzigen, en niet alleen voor een bestelling, kijk je eblink{hier=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=3251}.

TIP VOOR EXPERTS: Als jij de organisator van het evenement bent, of toestemming hebt gekregen om bezoekers voor een evenement te beheren, dan kun je eblink{bezoekersgegevens bewerken=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=27564} op de pagina ‘Beheren’ van het evenement.

OPMERKING: Als de organisator informatie van 'Iedere bezoeker’ heeft verzameld, kun je de ticket-/registratiegegevens voor meerdere mensen bewerken. Scrol gewoon omlaag tot je een tweede ticket/registratie ziet om te bewerken. Als je deze optie niet ziet, zijn de gegevens op je bestelling voor elk geregistreerd ticket hetzelfde. Je kunt eblink{contact opnemen met de organisator=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=3275} om de bezoekers door te geven die van plan zijn het evenement te bezoeken, maar specifieke bezoekersgegevens zijn dan nog steeds niet op de tickets van je bestelling zichtbaar.

1. Ga naar 'Tickets'.

Nadat je eblink{hebt ingelogd met je Eventbrite-account=>https://www.eventbrite.nl/login target=_blank}, ga je naar het accountmenu en klik je op 'Tickets'.

TIP: Weet je niet zeker of je een account bij Eventbrite hebt? eblink{Voer dan je e-mailadres in=>https://www.eventbrite.nl/gettickets} zodat wij dit kunnen bevestigen. We sturen je dan een link waarin je je wachtwoord kunt invoeren om in te loggen, of een link om je ‘gratis te registreren’.

OPMERKING: Als je de tickets niet via de evenementenpagina, maar via een reseller hebt gekocht, is het niet mogelijk om in te loggen en dan de gegevens van de oorspronkelijke bestelling bij te werken. eblink{Meer informatie=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=25585}.

2. Selecteer je bestelling.

Klik op je bestelling om de gegevens weer te geven die tijdens registratie zijn verzameld.

3. Klik op 'Bewerken'.

Als je je tickets aan iemand anders wilt overdragen, verander je gewoon de naam. Het is raadzaam het e-mailadres ook bij te werken en het betreffende vakje aan te vinken zodat de nieuwe bezoeker een e-mailbevestiging ontvangt met alle ticket-/registratiegegevens die hij/zij nodig heeft. Als je de link ‘Bewerken’ niet ziet, dan heeft de organisator de optie om bestelgegevens te wijzigen, uitgeschakeld. Je kunt een bericht sturen naar de organisator en vragen om de gegevens namens jou bij te werken, door op de knop 'Contact opnemen met de organisator' te klikken.

TIP: Als je bij het evenement de optie krijgt om eblink{aan te sluiten bij een team of groep=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=3348}, klik je daarvoor op ‘Aansluiten bij een team’ of ‘Transfer’. Sommige organisatoren staan de transfer van registraties voor hun evenement toe. In dat geval kun je misschien eblink{upgraden naar een ander evenement of ticket=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=3481}.

TIP VOOR EXPERTS: Als de organisator pdf-tickets voor het evenement heeft ingeschakeld, zie je de optie ‘Tickets afdrukken’. Als een organisator btw in rekening brengt en btw-facturen aan bezoekers uitgeeft, zie je de optie ‘Factuur afdrukken’. Zie je deze opties niet, dan heeft de organisator van het evenement het afdrukken van tickets en btw-facturen uitgeschakeld.

OPMERKING: Alleen bepaalde gegevens (zoals naam en e-mailadres) kunnen gewijzigd worden. Het aantal bestelde tickets, het factuuradres of de gebruikte creditcard of betaalmethode kan niet gewijzigd worden. Als je registratie gratis was (je hoefde niet te betalen om je te registreren), dan kun je eblink{jouw gratis registratie annuleren=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=3243}.

4. Sla je wijzigingen op.

Als je klaar bent, klik je op 'Opslaan' om de wijzigingen toe te passen.

TIP: Niet alle organisatoren vinden het een vereiste dat de naam op het ticket overeenkomt met de naam van de persoon die het evenement bezoekt. Controleer de e-mailbevestiging van je bestelling en kijk de gegevens van het evenement na op de registratiepagina voor het evenement om dit vast te stellen. Of eblink{neem contact op met de organisator van het evenement=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=3275}.

TIP VOOR EXPERTS: Als je in de oorspronkelijke bestelling een fout hebt gemaakt en je de bestelgegevens bij je ticket(s) wilt bijwerken, is dit niet zichtbaar in de Eventbrite-app voor eblink{iOS=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=11000} of eblink{Android=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=11001}. Je moet eblink{het e-mailadres bij de Eventbrite-account wijzigen=>https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=3251} en dit samen met het wachtwoord gebruiken om in te loggen op de app om tickets op je mobiele telefoon weer te geven.

Relevante artikelen

Heb je nog steeds vragen? Wij zijn er om je te helpen. Neem contact met ons op.