Skip Main Navigation

Je tickets zoeken

Eventbrite LogoUpdated by Melisa P

Categorieën: Een evenement bezoeken, Tijdens en na je evenement

Als je tickets bestelt via Eventbrite, wordt er een bevestiging verzonden naar het e-mailadres dat je hebt ingevoerd voor de bestelling. Dit artikel beschrijft de gegevens die Eventbrite weergeeft op je tickets, waar je je tickets kunt vinden en wat je kunt doen als je ze niet meer kunt vinden.

<h2 id="01">Je tickets zoeken</h2> <p><b>Postvak IN</b>: zoek in je inbox naar een e-mail van noreply@order.eventbrite.com</p>   <p><b>Je Eventbrite-account</b>: wanneer je je registreert voor een evenement, maakt Eventbrite automatisch een account dat is gekoppeld aan je e-mailadres. Meld je aan met hetzelfde e-mailadres en selecteer &#39;Tickets&#39; in de vervolgkeuzelijst in je Eventbrite-account. </p>   <p><b>De Eventbrite-app</b>:<br> </p> <ul><li>iPhone: Meld je aan en tik op het pictogram &#39;Tickets&#39;.</li><li>Android: Meld je aan en tik op het pictogram &#39;Profiel&#39;. Zoek vervolgens naar je bestelling en tik op het pictogram ‘Tickets&#39;.</li></ul> <h2 id="02">Welke gegevens staan er op je tickets?</h2> <p>Eventbrite-tickets bevatten: </p> <p> </p> <ul><li>Naam, datum en locatie van het evenement </li><li>Je naam, tickettype en bestelnummer. </li></ul> <p> </p> <p>Eventbrite-tickets bevatten<b> niet</b> het volgende: </p> <p> </p> <ul><li>Specifieke informatie over het evenement</li><li>Links die nodig zijn om online evenementen te bekijken of te bezoeken. </li></ul> <p> </p> <p>Neem <b>contact op met de organisator van het evenement</b> voor informatie over een evenement of een link om deel te nemen aan een online evenement.</p> <h2 id="03">Waarom er mogelijk tickets ontbreken</h2> <ul><li><b>Onjuist e-mailadres</b>: je bent aangemeld bij je Eventbrite-account met een ander e-mailadres dan het adres dat je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen. Het kan ook zijn dat het e-mailadres een typfout bevat. </li><li><b>Bestelbaarheid e-mail</b>: de bevestiging is in de map met spam- en junkmails terechtgekomen of deze kon niet worden bezorgd.</li><li><b>De organisator heeft PDF-tickets uitgeschakeld</b>: de bestelling wordt weergegeven in je account, maar je krijgt een foutmelding wanneer je probeert tickets af te drukken.</li></ul>   <h2 id="04">Wat kun je doen als je tickets ontbreken?</h2> <p><a href="https://www.eventbrite.nl/support/articleredirect?anum=3275" target="_blank">Contact opnemen met de organisator</a>. Deze kan je bestelling zoeken en je bevestigingsmail opnieuw verzenden.</p>

Heb je nog steeds vragen? Neem Contact met ons op.