Helpcentrum
Je evenement promoten
Er zijn veel manieren om je evenement te promoten. Openbare evenementen worden automatisch weergegeven in onze zoekdirectory en de grootste zoekmachines. Je kunt ook promoties met kortingen maken om meer belangstelling te wekken. Stuur ze vervolgens de wereld in met e-mailcampagnes en promoties op sociale media.
In dit artikel
- Zorg dat je evenement succesvol is
- Market je evenement met de marketingtools van Eventbrite.
- Geavanceerde functies
Zorg dat je evenement succesvol is
Overweeg om bij het maken van je evenement de volgende tools te gebruiken:
Optimaliseer je evenement voor zoekopdrachten, zodat de mensen je evenement gemakkelijker kunnen vinden.
Maak 'Early bird'-tickets aanom bezoekers aan te sporen vroeg te boeken.
Maak groepstickets aan om bezoekers korting te bieden wanneer ze meer dan één ticket kopen.
Maak en deel promotiecodes voor exclusieve aanbiedingen. Je kunt zelfs promotiecodes maken die voor meerdere evenementen gelden.
Als je flyers of andere afgedrukte advertenties gebruikt, kun je een aangepaste URL maken. Hierdoor kunnen bezoekers gemakkelijker naar je evenementpagina.
Market je evenement met de marketingtools van Eventbrite.
Om toegang te krijgen tot je marketingtools, log je in bij Eventbrite en ga je naar Marketing. Vervolgens kun je:
Een e-mailcampagne aanmaken om de mensen te laten weten welke evenementen ze kunnen verwachten. Je moet dan ook een lijst met abonnees maken door je eigen contacten te uploaden of bezoekers van vorige evenementen toe te voegen.
Je evenement aan Facebook toevoegen zodat bezoekers je evenement op Facebook kunnen vinden en delen.
Geavanceerde functies
Ga verder met Eventbrite door deze tools te gebruiken.
Trackinglinks meten het succes van afzonderlijke links. Gebruik deze om de effectiviteit van bepaalde promoties of partners te volgen.
Als je een website hebt, kun je een afrekeningsmethode aan je website toevoegen.
Als je trackingpixels (zoals bij Google Analytics of Facebook) gebruikt, kun je je trackingpixels toevoegen aan je evenement om de activiteiten te meten en je advertenties te optimaliseren.
Ga naar de App Marketplace voor meer promotietools.